"Visst ser livet roligt ut när man ser sina bilder på Facebook" (Prioriteringar)

Nu försöker jag vara glad. Jag är glad över att få kasta mig ut ur ett plan? Jag är glad över att plugga livsviktiga saker? Jag är glad över dugga jag kan noll av? Jag är glad över min vardag? Jag är glad över sommarens planer? Jag är glad över att titta tillbaka och känna mig blåögd? Jag är glad över att mina vänner inte är på topp? Jag är glad över min akademiska situation? Jag är glad över ganska litet... Men snart får jag åtminstånde känna fartvinden.
_
1. Dra
2. Dra på rätt höjd
3. Dra i stabil fallställning

Kommentarer
Postat av: Alex

Glöm inte att hålla i handtaget. Jag utmanar dig dessutom att bräcka min rekordutelandning på andra sidan ån.

2010-05-20 @ 07:38:11
URL: http://douchingitup.blogg.se/
Postat av: Emma

Tisdag kväll jag är på kanske AFF lediga drar efter mina intervju hem på onsdag

2010-05-23 @ 23:45:36
Postat av: Richard

Hörde att du var i Tierp ifrån din mamma



Hoppas allt går bra med dina hopp på hög höjd!



Ta det försiktigt :)

2010-05-26 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0