"Jag vill veta mer..." (Att göra)

Nej nu får det vara slut på hängiga ansikten, ledsna läppar och tråkiga Vollar. Igår bestämde jag för att ta tag i mitt liv. Slutade vara omogen och rädd. Så grattis till mig. Idag är jag glad och nyklippt. Återigen tror jag att jag misstogs för någon jag knappt är. Roligt men också jätteroligt. Inte lika roligt var att första föreläsningen om antitrombytika var inställd. Inte för att man kan spendera FÖR mycket tid på KI, men jag tror jag spenderade för mycket tid på KI. Men Opioider är awesome. Nu är det blå himmel utomHUS.
_
Om man ändå var litet mer som en piggvar.
_
1. Städa
2. Diska
3. Laga
4. Köpa
5. Låna
6. Träna
7. Spika
8. Stryka
9. Skriva
10. Plugga

Kommentarer
Postat av: Dr.Mugg

http://sv.wikipedia.org/wiki/Piggvar

2010-05-05 @ 18:40:34
URL: http://douchingitup.blogg.se/
Postat av: Sal

Läser du Läkarlinjen på KI nu?

2010-05-05 @ 19:29:12
Postat av: Emma

Du ska vara glad!

2010-05-09 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0