I dörren... (Stökigheter)

Då var det gjort. Frifall. Världens alla problem är lika stora, men ens egna bekymmer blir så mycket mindre. Precis som gropen. Precis som bilar. Precis som träd, hus, elledningar, människor och sjöar. Från 4000 meter över havet är det inte mycket som syns eller betyder något. Din egna värld. N har iofs jag varit med instruktörer varje gång. Men de där 60 sekunderna i 50 m/s är pure eufori/terror. Inga ljud, ingen känsel förutom fartvinden och tankarna far förbi snabbare än molnen.
_
Gryttjom är min plats. Det är där jag ska vara nu. Där ute är det bara en sak att tänka på. Missförstå mig rätt, jag hatar inte att vara hemma. Men här hemma i min soffa blir jag påmind om saker jag förlorade men aldrig hade, saker jag borde ha gjort men aldrig gjorde eller tvärt om, saker jag inte borde ha gjort men gjorde ändå.
_
Jag vill komma över det.
_
Imorn fyller jag 23 år. Case...
_
1. Orkar jag skriva en lista?

Kommentarer
Postat av: Richard

Grattis i förskott Daniel! Är du en fullfjädrad fallskärms hoppare nu? ^_^

2010-05-29 @ 18:55:31
Postat av: Anonym

With no regrets

A piece of mind

Lived so much time in so little time

I’m so glad when she was here

She was mine

From the day we met

To the night she left

I loved her, no regrets

2010-05-30 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0