Hilfeland (saker jag sett/hört idag)

Gör en Moklo och skriver två ggr på en dag. Jag hade så fruktansvärt tråkigt hemma så jag tänkte, jag cyklar väl litet då. Så jag tog mitt pick och pack, min nyladdade iPod (som efter tvek, bråk och litet mutande fungerar igen) en fin hatt, och min randiga lilla tshirt och pallrade mig iväg. Tänkte att jag tar en Alvedoncykel nere vid Odenplan och, tja inte vet jag... Bedömt 16:20 startade denna färd. Jag anlände tillbaka på Odenplan kl 18:00 så det vart ändå en liten "cykelad". Jag har varit på sex stadsdelar, kanske sju om man är givmild. Hursom, innan var jag trött i överkropp och nu säger mina ben upp sig. Så om någon vet ett par lediga ben som vill tjäna litet extra cash...
Långt, men också jättelångt
_
1. En man på gymmet som fullständigt skrek åt sig själv att klara "EN FUCKING TILL DÅÅÅ, KOM IGEN!! NIIIIIOOOO"
2. En pöjk som prompt skulle cykla om mig i backen... twice.
3. En biltuta strax innan jag tvärnitar (första gången jag höll på att bli påkörd idag)
4. En tysk herre som undrar varför jag cyklar när det går minst lika bra att köra bil
5. 30% av min iPod
6. Haha juste det ja, en ankfamilj som korsade vägen <--- jag är töntig (bevis? "haha")
7. En hund/hare/råttkung
8. Tai-Chi
9. En motorcykel som tutade på mig vid Hornstull (andra gången jag höll på att bli påkörd... RIKTIGT nära)
10. Priset på min middag (Ceasarsallad)
_
Det ska tilläggas att jag inte är ovarsam i trafiken, folk är bara insane i denna stad. I win!

Kommentarer
Postat av: Richard

Din äventyrare du,har aldrig cycklat så där långt någonsin! :P

2010-05-02 @ 22:44:25
Postat av: hot fox

Inte jag heller! :P Din äventyrare du! Vad långt du cycklade! Så långt har iallafall inte jag cycklat :P



nu kollade jag din blogg!! den är typ plommonlila HAHAHA vi vet ju alla vad plommon symboliserar ...



samma sak som om Kellogg's skulle förespråka AIDS på sina flingpaket

2010-05-03 @ 12:40:56
Postat av: Anonym

Haha jag har gjort liknande som nr1 i listan, måste jag erkänna



/Euro-training

2010-05-05 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0