Ballonger (saker jag ser som är färgglada just nu)

Mer sol. Aftonbladet försöker skrämmas med sämre väder. Kyla och sånt. Humbug. Efter denna sprithelg (inte för mig) är över, vad kan vi re-capa? Tjaa.. Fredag avnjöts först i sällskap av min styvbror, nyanländ och bränd från Brasilien och hans gode vän Adam. Vi lyssnade på Orup och såg roligheter som internetet kan erbjuda et al. Efter att ha supit dessa två underbordet genom att göra viderläsk till björnläsk, vacklade de båda med mig till Volleland där Emma och Donald stod och väntade. Stökiga bilder med strippande Moklo, rappande Goffar och osäkra och skrikande/dansande Donnisar. Samt en sovande Adam. Synd. Men bilder finns det, och ack är de fula.
_
Lördag var en tyst dag. Sa mina först ord runt 1600. Inte bakis, men jag vara bara själv. Sen var det middag och Pochahon.. nej Avatar, hemma hos Emma. Även glass och Loranga förtärdes. Brutna löften och för ont om tid (Ja jag sjöng nu) ledde till att jag och en iskall styvbror satt i mörkret i förorten och väntade på bussar till stadskärnor. Och en timme senare var jag hemma i tryghet igen. Läskigt det där.
_
Idag, sitta i Obsan för mig själv och läsa bok i sol/moln, gymmet och nu cykla. Livet är nog slappast på Kungstensgatan i alla fall.
_
Nu är det barnkalas mittemot.
1. Tshirt (Power Rangers ftw)
2. Pärllådan (36000 pärlor on my bord)
3. Nya byxor (får mig att se ut som en magiker)
4. Trumset
5. Intresseblocket
6. Ballonger
7. Mina naglar
8. Skärmen så KLART
9. Böcker och åter böcker
10. Himmelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0