What happens in Vegas... (Karaktärer jag såg på the Strip)

Tystnad i ett par dagar... är vad som kanske skulle kunna bota huvudvärken som kröp fram imorse. Ja ni... titeln på inlägget avslöjar litet om att det inte kommer delges så mycket. För att göra mödrar mindre oroliga: ingen skada, inga spelskulder och bara tre ofrivilliga tatueringar.
Satsade typ 20 cent på en maskin som gav mig 2500x min insats. 75 dollar där. Då vart jag glad, men sen satsade jag 25 av dessa på Black jack... 25 blev 500. Lycka. Sen fortsatte kvällen i festens tecken och resten är hemligt.
_
Ni får bilder från dessa äventyr istället. Btw så var vi på Dantes View idag.. och stod och tittade ner på USA lägsta punkt från ett ganska högt berg... Häftigt.
Vårat hotell. Jag kan se vårat rum... nej det kan jag inte alls.
Bellagios fantastiska chokladfontän. Snyggt OCH gott
Goffe laddar... kolla in hans min
Jag gav mig på en drink på en meter... and I beat that beverage!
Så ful bild... vi gick ut och snurrade.
"Country and rock bar"...
...stays in Vegas!
Goffe blickar och tänker... han minns när han skapade dessa berg!
En minut senare hoppade jag ner och flög runt berget i mitt jetpack. Men innan det stod jag sådär... tog även av mig på överkroppen
1. Boba Fett
2. Captain Sparrow
3. Charlie Chaplin
4. Elvis
5. Darth vader
6. Yoda
7. Red (M&M)
8. Massa andra Star Wars...

Kommentarer
Postat av: Tyrannosaurus Lix

Ha! Förstår att Goffe såg lite sliten ut, det hade jag också gjort efter en match mot Lidell.

2010-03-15 @ 13:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0