Top o´ the mornin´ to ya´laddie (kändisar jag tycker är snygga - män)

Ja, igår var det St Paddys day. Och landet förjades grönt, musiken fick fiol och likadan takt och vi pratade med ful dialekt hela dagen. Lämnade San Fran runt 3 tiden för att åka mot varmare, soligare, strandigare och havigare breddgrader. Så nu: Santa Cruz. Jag var dock severly overdressed för det klimatet, ty jag packade inga shorts eller flipflops (optimalt) så medan Goffe gick ner med sin halvkilos burrito till stranden, gick jag på klädjakt. Jag hade svarta jeans, tshirts skjorta och trumpor med skor. Den övriga besättningen har på sig bikini, eller flipflops.. ja killarna är nakna, bara skor.
_
Timmar (minuter) av letande senare, finner jag mina stranddouchekläder, försöker hitta Goffe men finner honom inte. Går på tågspår, genom övergivna nöjesparker och rävhål. Till slut kommer jag hem och möter min styvbror. Vi bestämmer oss för att gå ner till en liten pub nere i stan.
_
Så där hamnar vi. Wild Rovers spelar irish music. Baren serverar grön öl (= grönt piss), Irish Car bombs (halvfull Guiness + shot med jamesson och bailys och sen släppa shotglas och svepa) så detta drack vi of course. Sen baileys och sen steppa och dansa ringdans till tokig irländsk musik. Detta i tre timmar, sen hamna backstage och sen gå hem. Idag, använda våra nyinköpta solstolar (oh yes) och cyckla ner till stranden och bada, spela beach (jag ska bli så jävla normal på det), dricka vatten och göra armhävningar (goffe iaf... btw har goffe gjort en handstående armhävning sen vi kom hit)
_
Lovar bilder nästa gång-
1. Collin Farrel
2. Zach Efron (men BARA i 17 again och BARA i sin awesome jacka)
3. George Cloney (fegt)
4. Lucas Lötbom (han RÄKNAS)
5. Super Mario & Link (delad)
6. Brad Pitt (han ska nog stå högre upp... men han är snyggast i Se7en)
7. Adam Olenius
8. Alexandros Sannergren
9. DJ Gunter
10. Daniel Volle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, 2 och 8 är ju samma frisyr och samma jacka. Kan man ana ett mönster?

2010-03-19 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0