Och när han har levat... (saker jag gjort idag)

Först och främst. Grattis till Christoffer Söderman Hernesten som fyller 23 idag. Så det är komplett awesomeness... andra och främst. Vad har vi gjort idag? Vi reste till Six Flags Magic Mountian, en liten dröm jag har haft sen jag var... 9? Min far hade pratat om det ganska mycket. Det och Disney World. Videor har visats. Avundsjuka spridits och jag hade byggt upp det till skyarna. Precis där det hör hemma!,
_
Vaknar, det sjungs, smsterras och facebookas. Det åks till frukosthak. Äter ägg, frukt och bacon. Åker till awesomnesstown. Helt soligt, bara blått och inte en käft där. Jag älskar det. Vi är typ ensama?! Det kanske är... nej men seriöst. Jag tror vi väntade som mest i fem minuter på en bergochdalbana. NOLL köer.
_
Vi åkte allt. Superman, Riddler, Tatsu, Goliath, Batman, Terminator, Collosus... minns fan inga namn... log tide, revolution... blääää. I princip har vi: Flugit, fallir, vart uppochned, loppats, korkskruvats, åkt snabbare än vad jag åkt bil någonsin, skrikit, skrattat, klättrat SAMT... sett ut som stålmannen. Nej... ni skulle  varit här. Fy fan... MEn imorn blir det Maibu och sen LA... och sen kalvar och griseknoor... kommer vi hem!
Hurra hurra hurra
Ja må han leva...
Vandrar runt.. somewhere there is a crime being commited...
...Don't worry... I will change in here!
STÅLFOFFI!!
Ja... vi bangade... eller inte!!!!!!!!!!!!
Jag säger bara... proffs! En hand, hoppar upp en hel meter och grabbar tag. Mission Impossible!
Se så orädd han är... man tror att han ska frukta Goliath, men det är Goliath... som fruktar honom!!
Det fanns även en syrebar där... Jag tror dom glömde punkten "It make you live on this planet" Vill även se nackdelarna med syre...
Blöt... men också torr!
Next time Gadget... I'll get you next time...
Ja och här har vi oss... åkadandes Colossus. I vårat försvar: detta äger rum fem minuter efte att vi tryckt i oss tivolimat. Ganska nära att sprutlackera hela framvagnen
_
_
_
_
_
Ja visst ja... jag FLÖG! Idioti, adrenalinabsitnens och mod. Gör detta om du vågar Sanenrgren
1. Åkt snabbare än 160 km/h
2. Fallit mer än 100 meter
3. Flygit
4. Åkt bil... MED EN TERMINATOR PÅ!
5. Blivit blöt (tyst alex...)
6. Sett Goffe vara Tom Cruise..
7. ...och stålmannen
8. Druckit milshake
9. Åkt världens högsta bergochdalbana
10. Ätit god burito med min favoritGoffe och favoriKevin

Kommentarer
Postat av: First

Jag tycker det är snyggt att du precis dodgar bergochdalbanevagnen som kommer åkande. Och det ser ut som du är fruktat nära den där lilla blå ställningen till höger. Ser ut som man kan rida elefant därifrån också. Men det är oväsentligt i frågan.

2010-03-23 @ 15:07:13
Postat av: Richard

Grattis Goffe 23! :) yaay



Six flags lyckos er häftigt värre! :P



kramisar Richard

2010-03-23 @ 16:10:35
Postat av: jessika fransson

Först oh främst Grattis Goffe , hurra .hurra ,hurra på din dag.... Sedan undrar jag vilken tid ni kommer hem på torsdag??

Daniel du kan väl höra a dig!!!



Puss Mamma

2010-03-24 @ 08:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0