It's like my iPod's stuck on replay... REPLAY! (daglig rutin i 10 punkter)

Nu ni... nu har vi bytt stat igen. Texas är vi i. Där maten kommer från levande kor, ölen smakar vatten och människorna är lika liberala som Bernard Gui (wika!).
Vi missade rodeopremiären, vilket gör oss ledsna i ögonen (både vänster OCH höger). Men all that is good. Efter 6 timmar bil igår ska vi åka litet mer bil idag. Till Austin där vi gör ett nytt försök på Gingerman Pub. Blir säkert sjukt bra.
Har inte jättemycket att säga egentligen. Det kommer dock...
Tills dess:

1. Vakna typ kl 8
2. Uppdatera, välja rutt
3. Åka bil till frukost
4. Åka mer bil
5. Byta förare för att jag alltid suger
6. Äta sjukt bra mat på vägen sth
7. Komma fram till stad
8. Hitta motell
9. Dö
10. Kanske äta middag

Kommentarer
Postat av: saraZor

Diggar volles försök till att sjunga med, tyvärr ett fail men at least he tried ^^btw tycker ni ska gasa lite pojkar!

2010-03-03 @ 18:21:59
Postat av: Faxe-John

Sjukt nice! All of it! Ser fram emot mer skönsång och bilder på stora köttbitar, hattar och.. allt! Jag utmanar er att hitta och ställa upp i en hotdog eating competition när ni är i Texas. Peace! Ha det fint!

2010-03-03 @ 18:50:24
Postat av: Emma

HAHA jag skrattade så jag dog när jag såg dessa. (Alltså är jag lite död när jag skriver det här, men de var de värt).



Jävla bra musik ni lyssnar på (skakar på huvudet)



saknar er!!! Blir sen alkoholbaserad kväll när ni återkommer till Sverige.!

2010-03-03 @ 21:55:41
Postat av: Emma

2010-03-04 @ 11:23:20
Postat av: Emma

Hahaha ni är fulla. Jag vill också men jag är fast på jobbet = kasst!!!!! Men Grekland då jävlar. Jag och sara tycker att Goffe ska med till grekland!!

2010-03-04 @ 11:23:52
Postat av: Anders

Alltså fuck vad jag blir avis! fast kanske inte på er, utan mer på... korna. Anyways volle, when u be back home nxt?!? ^^ och ja, vi systrar kommer nog också kräva en C2H5OH kväll när du kommer tillbaka! Och sen lär du få berätta alla snuskiga detaljer också, MOAHAHAHAHAHHA. Kjamizz från grupp See the C!

2010-03-04 @ 13:52:57
URL: http://www.shh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0