"...driving down the 101..." (Saker i detta rum just nu)

Nu leker livet... var i Santa Cruz och njöt igår.. och idag... god fruktfrukost, jordbuggar, banan, kokos, acai (stavas?) och blåbär. Power Rangers T-shirt.. solbrills och hatt, och fina fusksandaler. Goffe i tisha, sköna doucheshorts och flippisar och ja jag har inga byxor på mig. Njuter av solsken, vågor och vinden. Ja ni... Vi kom till Santa Barbara idag. Körde slut på soppan, bor SVINdyrt för att vara motell men allt var fullt. Imorn ska vi hyra cyklar. Jaa ni... Men snart kommer vi hem igen.
Glad för att jag är på en parkering..
Där sitter han och spänner sig. Som en spännis... spänn
Ni ser inte det, men denna klippa är typ... 220 cm hög!!
Som min gode vän och sparrkammrat skulle sagt: Blue skiiiiiiiiiiiiiiies
För att det är sant
1. Sovande broder
2. Mountain Mist
3. Señor
4. Bibeln
5. Pengar... nej fan... det har vi inga kvar
6. Oändliga mängder reklam
7. Douchehatt
8. Tvål
9. Parkett (oh yes)
10. Säng... nej fan jag är ju här också! Jag! Jag är här på nummer tio

Kommentarer
Postat av: jessika fransson

Hej min älskade son , saknar dig som vanligt och ser fram emot nästa vecka när du / ni kommer hem . Jag åker till Milano idag och om det är något akut så ring mig på mobilen eller hör av dig til Harris!!

Ha det så kul nu dom sista dagarna och va rädda om er!!! puss på er !!!!



Mamma / Jessika

2010-03-20 @ 09:57:40
Postat av: Skygod

Du kan ju ta ditt väder och stoppa upp det nånstans! Här är det regn och rusk, men vi har istället en 80000 hästars vindtunnel. Sopa

2010-03-20 @ 10:43:29
Postat av: Emma

Snart kommer ni hem. JAAA vi är så glada. Och idag är även jag glad för solen skiner.:D

2010-03-20 @ 11:42:56
Postat av: Kajsa

Oh shit! Vad ska man va mest avis på? Volles spröda falsett lr Goffes hårda whoawhoaeffekt..?

2010-03-20 @ 16:38:26
Postat av: Richard

Shit jag har missat eran blogg helt! :O,hoppas ni har det bra i USA puss Richard

2010-03-20 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0