Det är alltid soligt i Californien (Saker vi är trötta på)

Nu är det sol mina damasker och hundar. Vi är nu i San Francisco, CA. Ankom sent igårkväll, åt på In&Out Burger och Goffe dansade och förvrängde ord för att specialbeställa saker... låt mig förklara. Tydligen har denna hamburgerkedja en väldigt enkel meny, men det finns tydligen kodord man kan använda för att få andra saker. Goffe "kan" typ några. Gott var det i alla fall.
_
Bor i ett... speciellt område. Många människor som pratar litet för sig själva och samlar på... ja vad nu bjuds på. Men vi bor på vårat Travellodge, mitt i stan. Spännande. Idag har vi gått... jättemycket. Ni vet de där backarna? Jag joggade baklänges upp för dessa. Jaja, cool är jag, det vet jag redan Emma.. men det var jobbigt. Men också soligt.
_
Ska köpa en rolig sak ikväll... förhoppningsvis.
_
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra imorn. St Patricks Day-paraden missade vi ty den var i lördags så vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Något grönt gör vi säkert. Vi åt även på en vietnamisisk restaurang och jag glömde min kamera... så Goffe lägger upp bilderna för idag. Men det är lugnt, det kommer mera.
_
Kanske byter stad imorgon. Vi får se...
1. Tax (skatt... på allt)
2. Att alla klagar över vad och hur vi äter
3. Reklam
4. Mongon som inte kan köra bil... helt insane
5. Samma musik överallt
6. Fula kläder
7. Äckliga snabbmatskedjor
8. House Keeping
9. Att ständigt bli besviken på läsken
10. Köra bil

Kommentarer
Postat av: Anonym

First!



1896 Mauser

2010-03-17 @ 04:59:09
Postat av: Anonym

Skit i att St Patricks Day redan har varit, gå runt och nyp alla som inte är klädda i grönt i rumpan ändå och se vad som händer.

2010-03-17 @ 09:42:29
Postat av: Emma

ni är awesome.

fredagen den 26 mars kommer bli awesome. Se till att chacka lite speed på flyget hem så ni är pigga och glada hela kvällen:P

2010-03-17 @ 11:07:21
Postat av: Daniela

AAAH DALA Å GOFFE!! (för övrigt, goffe dig var det inte igår man såg..shit kände knappt igen dig, hehe)



men ååh visste inte att ni var i staterna och resta runt. man blir lätt lite bakom flötet här i berlin när det kommer till saker som sker hemma i svea. mamma som tipsade mig och denna blogg idag, och kan meddela att jag precis sträckläst den :)



hur länge ska ni vara borta? och när kommer du Dala och hälsar på mig i berlin? :) var å kolla på en ny lägenhet idag. närmare 60 kvadratmeter för bara lilla mig här i berlin :D får svar ikväll eller imorn så vill ni komma så tycker jag självklart att ni stannar hos mig :)



skicka gärna ett mail eller så tillbaka. puss å kram på er era sötnötter.

2010-03-17 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0