Cowgirl (Länder jag vill till)

Tänkte svara litet på era kommentarer...
Mamma
: Jag har bröder som alla är duktigare på sport och musik än vad jag någonsin kommer bli, och jag hoppas vi kan höras litet imorn.
Catta: Vi är sötast av alla som cowboys! Men vi funderar på att skaffa ponchos och sombreros och bli mexare istället!
Emma: LA från och med cirka 18e. Jag har hittat en present till dig.
Alex: Du saknas så jag köpte en present till dig med! BLUE SKIES!
Anders: Att vi ska!
Faxe: Burr!
Felix: Keep writing. Jag snor allt och skriver en bok!
Sara: Kom hit!
_
1. Island
2. Gotland
3. Falkland
4. NordKorea
5. Skåne
6. Norge
7. Grönland
8. Rödland
9. Nya Zeeland
10. Zeeland

Kommentarer
Postat av: Instadirr

Ojoj presenter, gud va spännande! Såg alice i underlandet i går, drog en klassisk Alex =P

2010-03-07 @ 18:10:57
Postat av: ingela tanaka

land 2/ Gotland styr jag upp som den gotländska jag är. Kom dit och du får en guidad tur....

2010-03-07 @ 21:31:32
Postat av: jessika fransson

Men det finns bara än som kan och är bäst på att vara just bäst!!!!!



Älskar dig.....och dig med Goffe

2010-03-09 @ 08:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0