Livet, med en side order av otur

Nu har jag skrivit som en självmordsbenägen 14 åring i snart två månader. Men jag känner litet så där halvroliga känslor just nu när ingenting alls går som jag vill...
_
Mitt armbrot, where to even dfucking begin? Tydligen så har benen i min handled övergått till någon slags smuldeg. Låg inlagd på SöS, PVK i armen, hög som ett berg på Oxycontin (aka the shit) och sen möts jag av min kirurg som säger att de på ortopeden omöjligt kan operera min hand. Skickas ned till proffsen (fortfarande heeeelt moppe) där hon säger att jag behöver tre plattor, samt ben från mitt bäcken i handen.. Ass hand! Awesome. Tack vare detta missar jag midsommar-boogien. KOmmer inte kunna åka på Peace & Love... där hade jag iofs inte jättehöga hopp. Eftersom ingen verkar fatta att jag ville dit och sket i tt köpa biljetter. Så.. nu sitter jag på en extra ticket.
_
Sommar 2010? Nej jag tror inte det va? Det är litet liksom... allt jag har velat göra eller allt jag tyckt om har liksom slutat eller försvunnit så jävla hårt. Det är inte liksom att jag stukade fingret utan det är major fucking surgery!
Jag önskar att jag för en gångs skull kunde ha rätt om något. Att jag inte blir kär och sen tror på regnbågar doppade i sockervadd och jordgubbs-mums-mums. Att jag inte överhyper min egen förmåga att plugga och faktiskt höjer mig på HP. Att jag inte landar medvind i höga träd och förvandlar calciumfosfat till syre.
_
Nu ska jag på Gröna Lund... slippa tänka. Volle the ass hand. Mmm... Livet tycker att jag behövde det just nu. Tack livet.

Kommentarer
Postat av: Richard

Nej fy fan vad tråkigt! :(



Lider med dig Daniel



Hoppas du blir bättre snart!

2010-06-16 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0