"Why are you shaking"? (saker jag har runt om mig just nu)

Framme i New York. Nio timmar flyg. Jag såg på film, lyssnade på musik och pratade med min finska sättesgranne. han hade fått sitta på Arlanda i 24 timmar för att svensk byråkrati är awesome (nu skakar jag på huvudet). Vi fick en asskön immigrationskille, med asfarliga tatueringar på sina underarmar och uppmanande blickar när vi pratade om Las Vegas och lögner för customs.
Sen kom vi till tullen... Goffe har ett litet problem med småskakningar och detta anmärkte tullmannen på...
Han: Why are you shaking?
Goffe: What?!
Han: Why are you shaking? Are you nervous?
Goffe: It's a dissorder...
Han: Oh okay...
Nu har jag fått min venti caramel frappocino, en slice pepperoni och nu väntar vi på att få flyga till Chikke. This will be awesome!
Det kommer bli töntigt mycket engelska...
1. En uppdrucken venti
2. En liten liten bit av en kant till min äckliga pizza
3. Goffe som fotar mig
4. En ASdyr laddare till min kamera ($69.95... killing the budget!)
5. Våra väskor med tusen och åter tusen tuggummin
6. En pepsi
7. 90% feta människor
8. 9% coola människor med crocs
9. En rabbin
10. 12 snabbmatsrestauranger... vi kommer bli så FETA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ vad avundsjuk jag är, vill också vara i new york med volle och goffen. Det kommer bli så stökigt på andra sidan atlanten, så ostökigt här =(

2010-02-23 @ 20:08:53
Postat av: Emma

USA utan Emma är som korv med bröd utan rostad lök, de går men de är jävligt mycket godare med.



Och NEJ om du tatuerar dig måste du göra en till i Sverige så de så!

2010-02-23 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0