Till Vildingarnas Land... (Saker jag skulle göra som Vildarnas konung)

GAH... 6 timmar till Arlanda Express. Jag har precis haft en fight... Volle vs Väska. I en hård första rond såg det ut som om Volle möte sin överman men i andra ronden gav han igen... Slutresultatet: En alldeles för liten väska innehåller nu alldeles för mycket kläder och Volle står som segrande över den patetiska insatsen fysikens lagar gjorde. Volle vs väska: 1-1 (2-1 i förlängning)
Till min förtjusning vart kvällen väldigt bra. Efter att ha stressbränt CDskivor jag nu kommer behöva lyssna på i fyra veckor (Love Story - Taylor Swift... den växer!) åt jag middag med min älskade mamma nere på Thai Lemongrass. Sen kom min älskade Alex och gjorde oss sällskap. Och efter en mysig middag och ett stilsamt adjö begav jag mig till Sergel där jag, ÄNTLIGEN skulle få se min Where the Wild things are...
And it was... awesome!
Jag, Alex, Spiken och Falk avnjöt en av de härligaste filmer jag sett på så länge. Soundtracket fick mig att tänka på när man såg Juno första gången... typ "Jag vill lyssna på alla de här låtarna". När jag blir stor ska jag bli Carol eller Douglas.
Och sen vart det ännu ett hej då till min finaste vänner. Och sen prata telefon och nu är jag så trött att jag bara har svamlat i typ två timmar.
Och snart är det dags. GAH!!
Hej då på er alla nu... Jag kommer sakna er alla (men vissa bara i smyg)
1. Ha Carol som min bästa kompis
2. Bygga fort
3. Leka med den där hunden
4. Förbjuda djur i lerkastning
5. Ha på mig en finare krona
6. Vara vild
7. Lära mig prata med ugglor
8. Slå mig till rätta
9. Vara vild igen
10. Förmodligen ha det awesome

Kommentarer
Postat av: Emma

AaAooooowwwwwww!



"Dont feed that dog he´ll just follow you around"

2010-02-23 @ 05:26:50
Postat av: Dr.Dirr

YES kom just på att min dator som ska in på lagning imorn ligger på ditt köksbord! Ibland är man riktigt bra.

2010-02-23 @ 09:40:32
URL: http://douchingitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0