Nu är det dags... (saker jag byggt/skapat)

Lördag idag.
Söndag imorn.
Måndag sen.
Awesomenes^2 på tisdag!
Det här kommer fungera som min lilla portal till omvärlden nu när jag och min totalt urhäftiga styvbror gör andra sidan av Atlanten stökig.
Landar i Chicago på tisdag klockan halv sju Pee emm. Sen har vi bokat hotell första natten, sova, utforska The Windy City och sen dag efter början våran långa resa mot LA. På vägen planerar vi bli tatuerade, slagna, feta och eventuellt kanske ett könsbyte. Men räds ej min stackars flock. Jag är tuffare än vad somliga tror. Goffe dock...
Ikväll ska jag jobba på mitt härliga jobb på Amaranten. Det kommer bli kul dock. Jag får spela min egen musik och det kommer vara lugnt ett tag. Sen kommer det både awesome, snygga och roliga människor senare. Jag är glad inombordsss.
Imorn är det going-away-party. Häftigaste Spiken har arrangerat en heldag med oansvariga saker. Men först bio. Äntligen får jag vara där de vilda säkerna är. Ett eventuellt gästspel av en viss Dr. Finndin är att hoppas på. Min andra hälft är och tror sig göra fallskärmssverige säkrare. Jag minns inte, LD-50 för etanol + fallskärmar är lika med safe right?
Måndag blir det skola/familjemys.
Jag kommer även att lämna kvar en bild på mig i min lägenhet så att ni som saknar mig för mycket kan komma hit och titta på den.
Och nu kommer dagens lista:
10 saker jag har skapat eller byggt:
1. Jeans (ja jag har sytt ett par jeans...)
2. Smörkniv
3. Fotoram
4. Inte en utan TVÅ bloggar
5. Skurt
6. Härlig stämning i MänFys (oh yes... DoucheVolle som fixade den biten)
7. Min nya coola ashäftiga och supergoda drink "Happy"
8. En ball bana i Unreal 2003
9. Förutsättningar för liv på planeten Jorden
10. Pinsamt... jag tror inte jag har mer...

Kommentarer
Postat av: Dr. Finndin

Anamnes: Pat. historia av het, blond + rufsig. Del av fast inredning på Amaranten. Voted Mr. Mänfys ht 2009.

Symptom: Minnesluckor, osund tilltro till Sannergren.

Status: Försöker palp. ictus i sin. medioclavicularlinje. Gaah! No ictus!

Diagnos: Awesome!

Behandling: Tequila!!!!

2010-02-20 @ 12:02:51
Postat av: jessika fransson

Bra där min son , nu kan man hänga med dig / er på denna resa också!!!!



Puss mamma

2010-02-20 @ 13:48:03
Postat av: Emma Gullvi Maria Berglund Lindgren

Volle Vous vi kommer sakna dig.

Vi lovar att hinna utföra storatade ting medan du är bortrest.



Vi ska också försöka hinna skotta bort all snö. Ska börja mitt projekt idag. Emma VS Snö, må bästa man vinna...

2010-02-22 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0