"Man mår illa när man börjar på den andra..." (djur jag har klappat)

Torsdag. Vaknar senare än igår. Bra tycker jag. Skriver kortare meningar idag. Ännu bättre. Vi går och äter en riktig amerikansk frukost... Sen bär det av för äventyr. Goffe hade hittat en cool godisaffär på nätet så vi tänkte dra dit. Kelly kör oss dit. Det visar sig vara ganska B, men det var okej. Sen ska vi tanka. Men på vägen åker vi förbi en affär och köper vatten. Jag köper även vuxenvatten.. bild kommer imorn. Sen dock. Att hitta till hotellet utan att ha en adress. Detta var litet av ett äventyr. Jag tror vi såg hela Springfield, IL. Fin stad faktiskt. Inte jätte röjig kanske men också fin.
Sen utcheck, och sen CORNDOGS! Ett av de bästa corndogrestaurangerna i hela USA (tror jag). Det var.. speciellt... Goffe beställde två och jag en. När jag ätit den första är jag litet äcklad.. Goffe börjar på sin andra och säger sin rena och ärliga mening: "Man mår illa när man börjar på den andra..." Så sjukt roligt i det sammanhanget.
Sen vart det bil igen. Denna gång mot Missouri, St Louis. Blir omkörda av lastbilar som vanligt, köper mig ett par ashäftiga solbrillor och ankommer till St Louis vid halv två. Sen är det St Louis stora arch, starbucks, och en härlig bowlingbar där vi möter Uncle Flash. En av de finaste skäggiga äldre herrarna jag möt sen vi kom till USA. Beställde även en hotshot av den kvinnliga bartenderskan. Det gick sådär för henne. Den var gjord på Gallianos sambucca märkte jag så det smakade bajs.
Nu är vi på hotellrum och jag ska övertyga Goffe om att äta Dominos. Hoppas ni har det bra alla där hemma. Saknas gör ni av oss båda. Men när vi har Kelly hamnar ni alla på en stadig bronsmedalj. Men vissa av er hamnar kanske på en delad plats med Kelly.. men bara i smyg!
Utsikten från top of the arch! St Louis baby, St Louis!
Goffe ser fokuserad ut... men också söt!
Podhissen upp till toppen. Visst ser det mysigt ut? Jag frågade om vi fick bo där inne. De sa nej!
KELLY!
Godisaffär plus Volle = snell
On the ROAD! Och vi kanske ser ut som gaypoliser
Our beautiful Kelly...
Så JÄVLA äcklig läsk! Men väldigt cool!
1. Hund
2. Sjöstjärna
3. Koala
4. Känguru
5. Katt
6. Fisk
7. Mask
8. Människa
9. Husdjur
10. Häst

Kommentarer
Postat av: catta

Daniel,jag är så himla tacksam för att du bloggar dig igenom eran usa resa,så man kan hållaa lite koll för annars blir man sådär mammaorolig,du vet.

Man ser fram emot att läsa den på morgonkvisten för du är ju så sööööt och rolig och sen får man se massa fina bilder på dom finaste pojkarna i världen.

Nog med beröm,KÖR FÖRSIKTIGT

STOR kram till er båda

Catta

2010-02-26 @ 08:12:57
URL: http://volleland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erkänn, du blir lite sugen på att BASEa när du tar bild ett?

2010-02-26 @ 09:28:59
Postat av: jessika fransson

Hej boys , ni ser ut att ha det kanoon där borta. Fin bil bye the way , (bara lite finare än Roxanne ).



Massor med kramar till er båda!!!!



Mamma /Jessika

2010-02-26 @ 11:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0