Kelly... (Saker jag har ätit sen jag kom till USA)

And so we have her... Våran Pontiac G6. Vi har döpt henne till Kelly, our baybah. Väldigt kul dag. Tidigare skrev vi om våta fötter och trötta kroppar. Nu har vi 1000 och åter 1000 fält av majs att berätta om. Ci gick till våran biluthyrning, vart försökta att skaffa försäkringar vi inte behövde, åt äcklig McDonalds och drqck det vidrigste substitut till Fanta jag varit med om och sen fick vi henne.
Goffe fick börja köra bilen. Ut ur Chicago. Easy as pie (nu skakar jag på huvudet igen så där fint) men ut kom vi. Sen vart det Love Stooooory. Sen märkte jag att 60% av skivorna jag bränt inte fungerade. Optimalt. Sen satte vi kurs mot Springfield. Solen dök tillochmed upp och ba' "hej pojkar, kolla vad jag har till er!".
Efter 300km kom vi till värdlens tråkigaste stad där vi just nu residerar. Gratis internet, keff film och mer awesomness imorn. Då ska vi till St Louis och äta glass... japp, så ser vårat liv ut just nu. Vi åker till amerikanska städer och äter snacks!

Goffe på en häftig bro... kallt men också mjukt
För att han är så snygg?
Fina grabbar har rolgit!
1. BLT
2. Pizza
3. McDonalds
4- Burger king
5. Dunkin Donoughts
6. Doritos
7. Russin
8. Nej...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är ju frågan, hur många hål har goffe på bild nummer tre?

2010-02-25 @ 09:27:25
Postat av: Kajsa

Det är nu man vill se Love Story med samma inlevelse...

2010-02-26 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0