I en annan del av USA... (fina ord)

Framme i Chicago... Efter att ha suttit i tre timmar på Newark går vi på upptäcktsfärd på flygplatsen, passerar President Lounge och jag får för mig att kolla om jag har access. Vilket jag tydligen har? Såå jag och Goffe enjoyar complimentary (that's gratis in svendish) drinkar och chips. Så:
Till höger ser vi då min (och Goffe tog en egen) complimentary Amaretto Sour. Tog även en Bud Light...
Och här är Goffe så snygg att han fick vara med på bild själv.
Nu är vi på Holiday Inn mitt i smeten. Hungriga och slitna. Goffe tog en dusch och jag ska göra det samma. Känner mig vacker som somnade på min soffa hemma, i mina måndagskläder och försov mig typ så jag har haft samma kläder nonstopp ett tag nu. Men nu blir det ändring. Nu ska vi göra stan (hotellbaren) osäker.
En tanke går hem till alla andra som inte kunde följa med...
1. Ljung
2. Halm
3. Cellar door
4. Lumines (även bra spel)
5. Kärlek
6. Makaron
7. Pim Pim
8. Dimma
9. Skratta
10. Sås

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ni är framme , ha det superbäst nu ni båda !!! Hela familjen hälsar....puss mamma

2010-02-24 @ 07:42:01
Postat av: Anonym

Saknar er redan! MONGON eller MUPPAR menar jag.

2010-02-24 @ 13:59:58
Postat av: Anonym

Goffe, så jävla awesome att du har halsband med pass och biljett på dig, precis som när man var 10 och flög själv!

2010-02-24 @ 16:16:16
Postat av: Goffe

Ja, jag har en magväska i samma färg också. Sexy as hell

2010-02-24 @ 19:16:27
Postat av: Anonym

6. Makaron

Onej kallar du alla flickor så? :0 Nu känner jag mej naiv. (Så illa att jag tillochmed gör en smaily)



2010-10-23 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0