Gömd och djävulsk... (Människor som förtjänar statyer)

Intressant morgon måste jag säga. Vaknar tio i sju, kastar en kudde i Goffe ansikte, får en kudde på halsen. The Swedes are up. Efter att ha fräschat till oss med en dusch och ombyte åt i alla fall  en trio av små hamburgare och världens vidrigaste pommes frites. Fick även visa legitimation till två olika människor för att beställa min Corona. Men åter till morgonen...
Vi klär oss för en snöig dag i Chicago. Jeans, tshirt, skjorta och skinnjacka alltså... Sen börjar vi gå. Efter en timmes gång hittar vi en liten konsit gdeli vi äter varsin BLT, dricker socker... nej jag menar juice och dricker en latte som får mig att försöka minnas hur det var att ha fungerande smaklökar kvar. (den var varm)
Återigen ut och knata runt. Vi byter del av floden och går runt för att :
1. Hitta internet till mobil
2. Hitta handskar
3. Värma oss
4. vara awesome
Vi lyckas med tre. Internetet till mobieln fungerade inte så vi gråter och fryser. Sen, på väg hem ska vi gå över en liten väg... vägen är svart med snö på. Jag går längst med huset brevid, Goffe är äventyrlig och går i mitten. Vägen visar sig vara svart vatten. Goffes fötter förvandlas nu till blöta hundar... Jag skrattar hela vägen hem.
Vi ankommer till vårat hotellrum klockan 11:45, så den planerade power-napen blir en strassad kamp med väskan igen. Väska vs Volle 2-1.
Vi har även gett bort $7 till en uteliggare. han hette James. Och vi ar lärt oss att skämta om ljudet Goffes väska gör när man hoppar (den gnäller litet) får 40-åriga amerikanska kvinnor att lacka och tro att jag och Goffe är lovers... but I digress.
nu ska vi får våran bil.. och sen blir det Taylor Swift all the way to reno!
1. Jag
2. Han på CNN just nu
3. Goffe
4. Jesus
5. Beatles
6. Alla ninjor
7. Judge Dredd
8. Judge Judy
9. Säkert du
10. Sås

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder på uteliggaren tack!

2010-02-24 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0