Labbrapprter... mindre än tre! (saker jag är trött på att skriva)

AOK... Du är min enda vän och broskpirat just nu. Jag har nog aldrig önskat livet ur ett ting så mycket som AOK. Jag säger så här, när denna kursen väl är slut kan jag säga att allt är Ayohkay, men nu... dugga tre, poster (wtf?), projektarbete och sist men också störst, sluttenta... och ja, man ska läsa det på engelska så det blir slamp-tenta. Jag har skickat in min sista labbrapport för denna säsong. I mitt sinne är labbrapporter numera fridlysta. inga mer. Perioden har varit kaotisk. Låt mig måla en bild:

Och innan ni frågar mig "Men du Volle, vem är den awesome målaren som står bakom denna kreation? Jag blir orolig!"... relaxera mina små braxxor i skidställ. Det är undertecknad som gjort denna. jag illustrerar:
1. Jag ligger och sover efter fallskärmsstök och idioti på vita rum.
2. Den lilla tomten i mitt huvud bestämmer sig för att höja till elva.
3. Jag vaknar.. isner att jag vaknade av mitt eget tinnitus.
_
Regler för er barn: Drick inte champagne efter klockan 02. Eller ännu bättre, köp aldrig champagne ute. Eller ÄNNU bättre, gå aldrig till White Room.
Ikväll blir det Anttila.
_
1. Benzyl-ringar
2. Reaktionmekanismer
3. Labbrapporter
4. Smör
5. Duggor
6. Denna lista

Kommentarer
Postat av: groupie

Det är lika illa i gbg.

2010-12-07 @ 11:06:10
Postat av: groupie

Jag ser två inlägg efter det här men jag kan inte läsa dem. Försökt säga det till dej men du verkar ha förvunnit :p

Ha en underbar namsdag!

2010-12-11 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0