Svärdet i stenen ( Litet musik just nu )

Sol utomhus, värme utomhus, folk i endast tshirt utomhus, solglasögon utomhus, glass utomhus och sen jag inomhus. Jag och Ljung går väl kanske inte hand i hand just nu. Skulle gärna se att man gick på hypnotikum just nu. Kanske man slipper tråk. Denna helg försvinner många favoriter. Alex ska äntligen få ladda upp sitt annoying ego och hoppa fallskärm med tokiga individer utan verklighetsansknytning. Ms Moklo tänkte jobba hela helgen. Jag vet inte vart Vizcire har tagit vägen. Dock är Goffe min favoritstyvis hemma. Känner jag honom rätt är han säkert på, på att göra stök och pyssel. Vidare är det flyttsäsong också.
_
IGår gjorde jag det dock, jag drog svärdet ur stenen och nu är maskineriet igång. Kung eller sämst. Det märker vi. And speaking of, snart kommer även Junkie hem till Swe också. Då stiger den dynamiska gruppen från tre till sex. Dare I sat att oansvariga veckan kommer bli awesome?
_
Fan vad trött jag är på att städa...
_
1. Neutral Milk Hotel – In The Aeroplane Over The Sea
2. Crystal Castles – Untrust us
3. Mew – Introducing Palace Players
4. Phoenix – 1901
5. Razorlight – Golden Touch - Full Length
6. The Tough Alliance – Koka-Kola Veins
7. Vampire Weekend – Holiday
8. Cajun Dance Party – The Race
9. Sibiria – (Jag Kunde Ha Varit) Vem Som Helst
10. OK Go – This Too Shall Pass

Kommentarer
Postat av: Dr.Proffs

"Kung eller sämst", det var det mest oproffsiga jag hört på länge! Det ska stå "Instadirr eller epic awesomeness"

2010-04-30 @ 10:49:51
URL: http://douchingitup.blogg.se/
Postat av: Emma

Dynamiska gruppen...Douche, Moklo, Vollrat, Donald, Sarazor et Goff?



Och håller med ovanstående talarne (skrivare). Svärd ur stenar är awesomeness, svärd överhuvudtaget ligger i den kategorin. Hur fan kan du tala illa om svärd? (Nu är jag upprörd =P)

2010-05-01 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0