Nytändning (Sommarplaner)

Så, nu när alla spår av brott och odåd är utsuddade, bortglömda och preskriberade kan jag återigen skriva här igen. Denna gång från okänd ort. Eller inte lika mycket okänd som känd. Mest känd faktiskt. Tänkte komma och hälsa på min vapendrage, sparrpartner och snart lyckliga make Alexandros på vårat utermodentliga universitet här i Solna. Så en cykeltur senare är jag här Hör av säkra källor att han sitter och sover på seminarium så får nöja mig med att sitta i bibliotek. Ska försöka luskla ut var han kan tänkas sitta. Fuck min mobil dog nu. Aja, mer detektivarbete till mig.
_
Tiden sen USA har gjort mig väl. Ändrade planer, uppskjutna planer och nya planer. man skulle kunna säga att allt är nytt och gammalt på samma gång. Men det ska vi inte göra. Ungefär så är stora saker som hänt:
1. Går Farmakologi på KI = awesome
2. Går inte riktigt kvar på Sophiahemmet = mindre awesome (sth)
3. Ätit pannkakor = awesome
4. Tränar med jämna mellanrum = jobbigt
5. Tittar på solen och undrar om jag ska skaffa Old Spice
_
Så allt som allt är det bra saker som har hänt. Mindre bra är Högskoleprovet, men men... ce la vie. Det gör egentligen inte jättemycket. Jag gör om det snart igen och är allvarlig nästa gång. Nu kom funderingar på om tatueringar igen... fick för mig att jag ska tatuera detta idag:


Men vi får se. Den är ju rund och så... och jag är inte rund. Jag är som en paralelltrapets. (A = (h/2)*(b+h) där A = area, h = höjd och b = bas) But I digress. Har haft roligt nu den seanste tiden också. Roliga saker är bra. Mindre tråk och mer rol. Lördags var bra med gayklubb, dansande tokar och Alf. Söndag var mysig med äckliga svanar, bio och grädde. Måndag var rolig med budweisser, frisbee och LP-skivor. Igår var mysigt med bacon, gäddtårta och cool sida av kudden. Idag har hittills varit slö med gröt, tavlor och arkitekttrams. Vem vet var jag hamnar ikväll... jag planerar stora saker. Typ spettekakor och Indiana Jones-noveller.
_
Nu ikväll ska jag nog börja på mitt konstprojekt. Det kommer bli awesome! Nu ska jag hitta Alex. Det kommer bli jätteenkelt.
_

EDIT:

Hittade inte Alex. och har stavat rätt nu. Förlåt till Skåne.
1. A-cert
2. Peace & Love
3. Grekland
4. Gröna Lund
5. Hemligt
6. Hoppa från 10:an
7. Läsa ut minst tre böcker... RIKTIGA böcker
8. Bada i varmtvatten / kallt
9. Äta glass
10. et al


Kommentarer
Postat av: Falk

spEttekakor!

2010-04-14 @ 16:56:54
Postat av: Kajsa

Jejj! Tur att ngn håller ställningarna när din Douche to be aldrig uppdaterar... :P

2010-04-14 @ 23:16:04
Postat av: Richard

Går Farmakologi på KI

Wtf ska du bli apotekare coolt ^_^

2010-04-17 @ 12:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0