...men också värdelöst (saker som kommer hända imorgon)

Visst är det skönt när små små länder får för sig att först dra ner världsekonomin till godisautomatnivå och sen får för sig att vända ut och in på havsbotten? Jag tycker vi kan ha en liten dans för hur bra det är med kvadratmil av askmoln över kontinenter... Men bara en liten dans, vi måste ha tid att hugga av våra fingrar och se om det är lika bra som moln av död och förintelse. FY fan, insane jävla katastrof.
_
Skola idag? Knappt. Satt nog och störde mer än vad jag borde. Sen åkte jag hem till Chanel och gjorde kladdkaka och spelade Guitar Hero (jag äger?). Komma till Mohammed med kaka, åka tåg, äta äcklig micro"mat", bli dirrad av alex till gymmet, prestera bra för en gångs skull, komma hem och göra god köttfärssås, kolla film, tjöta med fåglar och nu skriva struntprat som inte jättemånga bryr sig om. Min dag med aktiviteter följda av kommatecken. Imorgon är det en konstig lördag.
_
"Man vet att kvällen är vild, när jag och en killkompis sitter i hans knäpptysta lägenhet, utan lampor och dricker Ramlösa..." - Alexandros om fredagen den 16e april -10.
_
Lördags plan: Komma på plan. Nu är det dock sömn för hela slanten!
1. Europas himmel kommer bli fri från aska
2. Solen adressändrar till c/o Sthlm.
3. Min lägenhet blir magiskt städad
4. Bakverk skapas
5. Min tvätt blir tvättad och vikt av ett okänt proffs (kanske du?)
6. Glass förtärs i solljus
7. De bästaste vännerna ansluter till tåg vi bildar ett glammrockband
8. Listor skrivs
9. Fallskärmar utvecklas
10. Diverse awesomeness sker inom min absoluta närhet

Kommentarer
Postat av: Dr.Glukoskoma

Jag är villig att ansvara för punkt 1,2 7,9 och 10, resten får du lösa själv.

2010-04-17 @ 00:22:27
URL: http://douchingitup.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte 30 maj. Jag jobbar då de är ju valborg och shit.

2010-04-17 @ 07:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0