En sån där dag (Saker jag har tröttnat på idag)

Idag var det en SÅN dag. En dag då jag mAnstruerade. Man vaknar och tycker att världen hade sett bättre ut om den kanske var gjord av Lego. Eller Duplo? Eller vad du kanske är större... jag vet inte. Skolan var dessutom försenad. Och med det menar jag att jag var i tid med skolan kom sent. Kan ha varit tvärtom... måste sluta röka värmepellets på morgonen.
_
Men efter en time out och massa stora/små pupiller senare är jag gladare, men också stressad. Nu har jag bara städa, handla, och köpa kvar. Fler verb tack. Nu är min coola, gitarrspelande, börjar-arta-sig-hur-han-klär-sig, mellanbrorsa här. Han krävde att jag lagade en festmåltid till honom. Pasta it is. Så nu ska vi ut och handla mat och ett husdjur. Kanske en sköldpadda.
Ja?
1. Elbolag
2. Rödljus
3. Februari
4. Stökiga hem
5. Post
6. Svärdfisk
7. Brett Dennen
8. Folk som snor mina hyrcyklar
9. Skavsår
10. Moln

Kommentarer
Postat av: Anonym

YES FÖRST!!



Köp ingen sköldpadda, dom dör bara efter ett tag. En jordglob i lego är jag dock på att bygga, givetvis i naturlig storlek.

2010-04-15 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0