"Eller helt rätt?" (Dåliga människor)

PIL-panik till våran allas favorit Femma. Men hon dirrar just nu och jag och många andra är stolta så det behöver vi inte nämna egentligen. Hur som...
_
Torsdag var full med stuckna armar och pseudostök. Jag fick leka Mengele och sticka Chanel i armen med lokalanastetikum. Roligt säger jag, underligt säger ni. Det var kul... fick sticka henne med nål och det är alltid roligt. Visserligen endast intrakutant, but I digress. Men igår var det riktigt stök istället. Efter att ha ätit pizza med råtkungsgänget gick jag och Alexandros ut.  Bör väl kanske tilläggas att Douche drack en flaska mousserande smultronvin. Vi gick i alla fall till Fridays. Pratade värmelampor och serotonerga receptorer. Sen efter tjat och jordgubbsdrinkar begav vi oss till Berns. En första för mig. Följande atire bar jag denna kväll:
Blåa chinos (verkligen blå)
Randig (beige och vit) tshirt från Weekday
Samt en douchehatt
Och nej jag listar inte för att verka bloggdrottningsaktig (drottningsylt vore gott nu) utan för att illustera att jag såg ut som att hoppat ut ur Hellströms albumkonvolut. Följande förhållande etableras mellan mig och en kille.. låt oss kalla honom Jarl:
_
Jarl: Hörru du!
Jag: Ja! (Jag är glad i min hatt)
Jarl: Är inte du på fel stadsdel nu, va? (Jarl ler också)
Jag: ... (Här tänker jag... fortfarande glad)
Jag: Eller helt rätt!
_
Det tog mig många timmar att fatta att han dissade min utstyrsel. Nu tycker jag att det var roligt sagt av oss båda. Jag och Jarl är nu mera förlovade och väntar barn ihop.
_
Mötte upp systrar från Sophiahemmet, drack jättedyra saker för ovärda pengar och sen begav det sig till Gyllene Måsen för att förstöra eventuell kaloriförbränning som ägde rum tidigare i veckan. En trevlig hempromenad senare och min säng vart min värld.
_
Det är nu Lördag. Denna morgon är en trött dag, men stökigheter var förplanerade även denna dag. Jag hjälper mor min att rensa ut ett källarförråd. Lägenhet städas och Volleland blir fint. Eloge. Powernapar, beväcks av Alexandros iförd fina nya Chinos och skjorta. Tacoingridienser införskaffas för nio personer = 1,6 kilo köttfärs. Bästa tjejgäng med Dr Finndin, Donald och MAO anländer. Senare ankommer även Tobias och Pernilla, Malin, Viktor och Julia samt Ava. En prydlig skara dricker vin och spelar kort. Stökig stämning inleds av en uppdrucken Mintuflaska och oändligt antal fula bilder tas. Alex har exklusiv rätt till dessa just nu. Det fäktas och leks Fångar på Fort. Detta filmas...
_
Hamnar på Limmerick. Hetsas ut efter bilder på dans och skum. Den stora skaran förvandlas till tre, Malin Volle och Alex beger oss mot Cosmopol. Efter ett magnifikt skådespel luras vi in och spenderar en och helv timme diskuterandes mobilförbud och spindelägg. Hem igen. Och idag! Idag har varit mysig med Emma och Donalds och Alex i soligt väder och på café. Det har cyklats och varit på gammalt jobb. Semsterersättning har utbetalats och bio har setts. Farmakologi har pluggats och Kick ass har blivit dirrad. Kick ass äger. Jag tänker inte göra den uppenbara lilla ordvitsen man kan göra här.
_
Jag står över det.
Och nu är Stockholm dessutom fulltaligt!
Bra helg...
_
Töntar på Fridays. Båda i läder...
Strawberry Lynchburg... snygg också
1. Judas ( så gör man bara inte )
2. Tengil
3. Kato
4. Hanprinsessanskillesomstrularruntochbryterförlovningarochfårmassacredslashskitförallthangörmednorskor
5. Killen från Berns
6. Guld-Ivar Flinthjärta
7. Sångaren i WASP
8. Loke
9. Knutby-pastorn
10. Mephisto

Kommentarer
Postat av: Viz

Chances to find a SoJ in a 8 ppl game with +200%MF.



#8: Mephisto, NM or Hell, 0.015% per kill, 13.9% per 1K kills.

2010-04-26 @ 18:25:45
Postat av: Alex

Vafan, snacka inte skit om Blackie Lawless

2010-04-27 @ 08:17:50
URL: http://douchingitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0